Dag 2: 12-04-2015 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mart Analbers - WaarBenJij.nu Dag 2: 12-04-2015 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mart Analbers - WaarBenJij.nu

Dag 2: 12-04-2015

Door: Mardy

Blijf op de hoogte en volg Mart

12 April 2015 | Nederland, Schiphol

Hallo geïnteresseerden in de buitenlandse excursiereis van Mardy in Praag,

Dag 2 begon voor Mardy slecht, nadat zijn maatje (lees: Patrick Maarten Holkamp) bovenin het stapelbed veel geluid maakte met het opstaan was ook Mardy om 7u wakker. Na een opfrisbeurt onder de douche en een broodje met jam was ook Mart klaar voor de dag. Vanaf het hostel werd de bus genomen naar het centrum van Praag, daar kregen we een stadswandeling voorgeschoteld door Myra en Mirjam. Deze twee goedlachse jongedames namen de overige leden mee naar de Karelsbrug, de Brucht en de Sint Vitus kathedraal. Op de Karelsbrug heeft deze lieve jongeman zijn vriendin verblijd met een slotje aan de Karelsbrug, zodat de liefde tussen Mardy en Mirjam voor altijd vereeuwigd is. Dit was vooral voor Mardy een zeer emotioneel moment in deze nog korte vakantie. Op de Karelsbrug werden ook nog diverse beelden aangeraakt voor uiteenlopende wensen. Bij de Sint Vitus kathedraal wilde Kirsten nog een knappe Tsjech aan de haak slaan door 'per ongeluk' tegen hem aan te lopen, deze slechte versierpoging werd niet door de Tsjech in kwestie begrepen en faalde jammerlijk. Na de stadswandeling was er vrije tijd. Sommigen kozen ervoor om het gouden straatje te bezoeken, anderen (waaronder Mardy en de zijnen) kozen ervoor op lekker in het bier te gaan hakken. Gegeten werd er bij een plaatselijke pizzeria, waar de tiramisu helaas niet kon aan die van Mardy's moeder (ik hou van je mo). De avond werd afgesloten met een kleine wandeling door Praag 'by night'. Eenmaal in het hostel aangekomen, vloeiden de goud gele pretcilinders rijkelijk en was het tot laat in de nacht gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mart

Hallo allemaal, Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Mart, maar mijn vrienden noemen mij Mardy. Ik ben een spontane jongen en houd van bier, voetbal en Mirjam. Ik hoop samen met mijn fantastische medereizigers een fantastische week te beleven. Ik zal er mijn best voor doen. Heel veel kusjes, Mardy

Actief sinds 11 April 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 2298

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 18 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: