Dag 1: 11-04-2015 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mart Analbers - WaarBenJij.nu Dag 1: 11-04-2015 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mart Analbers - WaarBenJij.nu

Dag 1: 11-04-2015

Door: Mardy

Blijf op de hoogte en volg Mart

11 April 2015 | Nederland, Schiphol

Beste lezers,

De eerste dag verliep voorspoedig, met een kleine vertraging kwamen we aan op Schiphol. Na uitvoerig te zijn gefouilleerd, ook op de erotische plekjes mochten we mee met het vliegtuig naar Praag. Na een goede vlucht kwamen we omstreeks 14u aan in Praag. Nadat een busje door ondergetekende per ongeluk een klein beetje afgebroken werd,werden we naar ons hostel gebracht. Eenmaal ingecheckt werden de kamers verdeeld en had iedereen wat vrije tijd. 's avonds werd er gegeten bij de lokale Burger King 'MOODS'. Om de avond af te sluiten werden er door sommigen halve liters genuttigd bij de plaatselijke pub. Anderen prefereerden hun bedje.

Mart

Hallo allemaal, Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Mart, maar mijn vrienden noemen mij Mardy. Ik ben een spontane jongen en houd van bier, voetbal en Mirjam. Ik hoop samen met mijn fantastische medereizigers een fantastische week te beleven. Ik zal er mijn best voor doen. Heel veel kusjes, Mardy

Actief sinds 11 April 2015