The journey begins - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mart Analbers - WaarBenJij.nu The journey begins - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mart Analbers - WaarBenJij.nu

The journey begins

Door: Mardy

Blijf op de hoogte en volg Mart

11 April 2015 | Nederland, Schiphol

Hey leuke lezer,

De reis is begonnen. We zijn onderweg naar Schiphol met dertig fantatische reizigers. Wat een avontuur staat ons te wachten zeg! Ik heb er zin in. Natuurlijk vertoon ik voorbeeldig gedrag deze week en ben ik niet alleen een gentlemen voor Mirjam, maar voor alle vrouwen die mee zijn op deze reis. Dat begint natuurlijk nu al. Daarom til ik straks alle koffers naar het andere perron. Geen probleem voor zo'n sterke vent als ik. En ik ben een man van mijn woord! Speciaal voor alle ODIOM-leden schrijf ik deze week mooie (en soms wat sterke) verhalen. Het wordt mooi!

Heel veel kusjes,
Mardy

• 11 April 2015 - 10:10

Tom:

Hee Mart,

Uitzonderlijk goed van jou dat jij zo'n goed voorbeeld geeft voor de hele groep. Daar zou Patrick Holtkamp (a.k.a hummeltje) nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Patrick ons boefje van de groep wil namelijk nogal een wat afbreken. Dat lijkt me in een vliegtuig eigenlijk niet zo handig. Geweldig dat jullie vanuit Amsterdam vliegen. Mooie stad ook om nog even wat te winkelen daar. Met de meiden langs de wallen. Vroeger noemden ze mij altijd one of the girls (no homo) maar nu kan ik mijn titel doorgeven aan jou en Patrick. Heel veel plezier in Praag.